مبارزه بااستكبارازديدگاه رهبر معظم انقلاب

 در ایران هر کسی که به انقلاب اسلامی وبه پایه های اسلامی این انقلاب اعتقاد دارد لا جرم به مبارزه همیشگی با پرچمداران قدرت استکباری دنیا که امروز در راس آنها آمریکاست نیز اعتقاد دارد
مبارزه با استکبار امروز هم مظهر استکبار ،دولت ورژیم آمریکاست جزو ذات این انقلاب وجزو کارها و خواسته های اصلی واساسی این ملت است . اگر این ملّت مبارزه با استکبار را رها کند ،معنایش این است که به دخالت بیگانه ،به ذلت پذیری وبه وضعیت بسیار تهدید امیز قبل از انقلاب تن بدهد . همه احاد ملت ،این احساس واین درک را از مسئله مبارزه با استکبار دارند. مقصود از مبارزه این است که ملت ایران ،در مقابل تعرض ودست اندازی وتلاش های سیاسی دشمن وانواع واقسام کارهایی که می کند ، تا دوباره کشور ایران را به یکی از اقمار خود تبدیل نماید ، با شدت وقدرت خواهد ایستاد ومقاومت خواهد کرد . مبارزه ،یعنی این .مبارزه با استکبار ، یعنی هر جا که در سطح جهان دستمان برسد،نسبت به استکبار ،افشا گری خواهیم کرد .هر جایی که مظلومی ، از ظلم استکبار دچار آسیب است وبه جان آمده ،ما هر طور بتوانیم ،طرف آن مظلوم را خواهیم گرفت … مبارزه با استکبار ، یعنی اینکه هر جایی در سطح جهان ،اگر آمریکایی ها علیه ملتی ،علیه اصلی از اصول اسلامی وعلیه حقیقتی که ما به آن پایبند هستیم ، حیله وتر فندی به کار ببندند ما آن حیله را بر ملا خنثی خواهیم کرد وتا حالا کرده ایم.

دشمني شناسي ،امير پور فاضلي ،چاپ دوم ،نشر انقلاب اسلامي،1394،ص221

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.